[ saknad ängel ]

åh, kom att tänka på en diktkollade massa gamla bilder på mig och emma) . Fast jag minns inte dikten.... Minns bara att den hete Saknad ängel.... Fan vad verdelöst. :) Men aaaanyyywaaaay.
Hej jag saknar Emma.
Hej jag är inget liv heller.
bara så att ni vet.
Och eftersom att jag är en nolifer, som vanligt, så tänker jag lägga upp någon enstaka gamal bild på mig.
enstaka är ett kul ord det med........ Liksom ENSTAKA..... Fan vad kul...... Fast osvosvosovsovsov är fortfarande bäst :love: aa ni fattar, majs.
Hatar nog gamla bilder... Fast det är kul, men ändå hemskt.



Typ, hej jag har alltid varit likblek.

OJDÅ, NU ÄR JAG VISST LESBISK OCKSÅ. fast ne.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.