[ red nails ]

Aa. Det var julafton igår. Det visste vi inte. Nejdå. Inte alls. Nej men aa, det var absolut ingen höjdare, ohne! Lätt sämsta julen på evigheter, längtar tills Norge. Fast ändå inte, vill dig men orkar inte. Haha. Cajpaj.
Fast idag var bättre, big times. Varit hos min farmor&farfar. Asmysigt. Och min farfar är så söt, han är typ senil så han trodde att jag var 18+ och jobbade. Och han fattade inte att jag var jag. Eheheheh. Och resten av släkten kände inte igen mig, KUL. Så mycket har jag inte ändrats. Bara hårfärgen, ehehehe. Aa. Och blev 1500 kronor rikare idag, <3<3<3<33. iihihih, pengar<3.
oloooollol. Och jag kanske åker till Ljuingby nästa vecka, deeet ni. Astufft va? Aaaabsolut. EHEHEHEHEHEHEH.

cha det är kallt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.