[ off ]

aa. Hade inte internet igår. Osvosvosvosov. Jajajajajajaj. Men idag (om typ en timme) så åker jag till Ljungby, weio. Fast stannar bara där tills onsdag. Ska till tandläkaren då, haha. Aa.

Aa. Det luktar jordgubbar....... Och vanilj. EHEHEHEHEHEHEEH.
Och jag ser en rosa nalle............. Aa..... Asså... EHEHEHEHEH IGEN.
och sen så........ VET INTE EHEHEEHEEHEHHE.
Nej nu var jag laaajtee caaajpaaaaj. EHEHEH.

Nej nu ska jag packa ner allt.

Och min cam är sönder, ASKUL, VERKLIGEN. Neeeeeeeej men vi kan låtsas att det är det. EHEHEHEHEHEHE.

Nu luktar det ananas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.