[ my dear John Blund ]

Aa. Har inte packat klart, jag suger på det, lovar. Men packar häldre klart imorgon bitti innan jag åker. Så nu ska jag starta en film och ha en date med John Blund. Askalas.

Och jag vet inte hur det är med internetet hos min pappa, hoppas på att det funkar askalas, annars kan ajg typ inte blogga, men I'll try. Aa.
Men aa, godnatt, nu ska jag ta mitt dåliga humör och försöka vända det med.

cha suris.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.