[ mooovie night ]

Yses. Nu är man hemma, väntar på att Maddepluttdutt ska komma, så ska vi gå och köpa gooodis :love: . Och sen hem till mig och sen se på fiiilm.
Easy A
Fred the movie
(ja, jag ska se den, IGEN.)
Eller, vet inte om vi ska se båda, hah. Men anyway, kommer bli mys. Sen vet jag inte vad som händer ikväll, kan ju hoppas på att något kul kan hända... :D
Nej, nu ska jag gå och hämta oboy, JA JAG ÄR BEROENDE AV DET :love: oboy :love:
hihi. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.