[ menlosa ]

Tjollahopptjollahej. Osv osv osv osv. Är nu i Menlösa, och min pappa har redan skaffat nytt internet, ooommmgg! Det funkar tillochmed. Hah. Nej men är jätte trött! Sov kanske tre timmar inatt? Haha. Och sen åka buss aslänge, sen var tåget inställt så min bror fick köra och hämta mig. Hihi :D.
Varit på julmarknad idag, mysigt. Hihi. Och nu ska jag se på film, kommer antagligen somna också, fnizz. ;)

man känner sig assnygg idag ju, not.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.