[ majskorvar ]

Och nu är man hemma. Slutade tidigare idag, wooh.  Så då gick man till stan med Jossbajs. In på apoteket, sen lite här och var, typ. Och sen Hemköp, och hon köpte sina majskorvar....... Det var lite sådär udda...... aa.... Eller det heter ju inte majskorvar, tror jag. Jag vet inte, men jag kallar det för det, okej? Och sitt EKEL LAKRIS. Osvosvosovosvosovosvoos. Fast hon är bra endå! Okej........... Heter det ändå eller endå......... Fan vad retard jag känner mig ibland.... Haha.
Ne men nu ska Stina vara asnörd och plugga! Tuffa vaa? Fast ne.
Men har prov imorgon, och ska vara klar med ett föredrag... PÅ FEM FUCKING MINUTER. Daaamn. Och jag har inte ens börjat. Inte alls okej! Buhu, äämåååå.
Ne nu ska jag försöka plugga, inte för att jag kommer göra det, men jag ska försöka! :o




ne, jag vet inte heller vad jag gör.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.