[ lucia suger, okej? ]

Så har man kollat på Lucia, eller säger man så? Man kanske säger något annat, vem vet! Inte jag iaf.... HHMMMMMM!!
Ne, men det sög kuk, lovar! Slösade en halvtimme av mitt liv på att koll på det, astråkigt. Sjöng falskt gjorde dom med, wiho, askul. Fast ne.
Nu har man rast i en timme, askul, fast ne. Vill hem. vill sova. Oooorkar inte sitta här. Likom sammhälle och rörligbild kvar, askul. Fast ne. Lovar, man blir så otrolig uttråkad!
Fan vad jag säger lovar hela tiden, och fast ne. Har jag problem eller? aa det har jag nog, fast ne. Hihi. Cpigt!! :)
Aa..................... GE MIG SÖMN, okej?
Nej nu ska jag spela super Mario och vara astuff, okej?

Assexigt. Fast ne. Det är ju typ.. fem år sen, tor jag. Inte helt säker, men ändå!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.