[ lilla hjärtat jag tänder så på dig ]

JAG VILL SÅ GÄRNA HA SEX MED DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG. osvosvosovosvosvosovosvosovosvo LILLA HJÄRTAT!!!!!!!
Aa, cha. Hemma. Progvet gick skit. Det snöar. Madde är konstig. Joss är konstig. Jag är asnormal. Jag fick sms nu. Jag lyssnar på knas musik. Jag fryser om mina fötter. Jag har ett hårstrå i ögat. Mitt halsband har vänt sig fel. Osv osv osvosvosovsovosvosvosovsv.
HEJ JAG ÄR ASNORMAL.

Så här normal är jag idag. Lovar, asnormal.

GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg om du vill :)

2010-12-17 | 18:49:43 | http://guevacci.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.