[ late and a big mess ]

Mammsen är försenad, hurra! Hinner städa mer. Fast... Vafan gör jag vid datorn om jag ska städa? Efterbliven man r ibland. :) Haha. Nej men jag hinner nog.. Hoppas jag. Och sen ska man vara barnvakt! Till en ond liten unge... Haha :)
Nej nu ska jag fortsätta cpa runt och städa.



Aaaasfint. Fast ne.

Cissi

okej vad roligt! :D nej jag ska nog bara ta det lugnt, kolla film typ :D

2010-12-11 | 13:14:29 | http://cviklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.