[ julkort ]

Nanana, heeeelt tills nu (typ) så har vi gjort julkort, haha. Skit, JETE. Lite kanske. Haha. Nej men helt okej antar jag. :)
Och nu har man rast i typ två timmar tror jag, och sen blir det digitalt skapande och prata betyg I guess. IG gissar jag på, fast den fortsätter ju efter jul.. Så då ska man sluta ha 40% frånvaro. :) Känner mig asduktig när man hela tiden missar den letionen, AAAAAAAAAAASKUL.
AsasasasasKALAS. Fan vad kalas är ett kul ord, och sen blir det ännu roligare när man säger ASKALAS. Lovar, älskar det. Sagt det hela dagen, skitkul. Lovar.
Och nu är Maddepluttdutt cp här. WOHO. Askul. ELLER?!?!?!? HMMMMM. Nejdå, det är heeelt askalas. HAHAHA, fan vad kul... Askalas... Ne jag är nog liiite smått (BARA PYTTE LITE) cp. :)

Hej asgammal bild.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.