[ jag glömde rubriken ]

Hejhopp hon är vaaaaaken. Somnade efter tre igår. Inte alls okej. La mig ju när jag sa det, försökte sova i över en timme. Sen ringde telefonen, älsklings Emma<3. Så då pratade jag med henne till typ tre. För då bröts samtalet. Så sen smsade vi. OCH SEN SOMNADE JAG, WOOOH. SCORE.
Tänk att jag redan är vaken, liksom jag börjar ju inte förens tolv. Men woh, score igen! Och nu ska jag gå och duscha och allt cp bajs.
Men mår ju bättre idag. :) :) :) :) :) ) :  OSV OSV OSV OSVOSVOSVOSVOSVOSVOSVOSVOSVOVSOSVO.
AA,CIAO SÅ LÄNGEEEEEE.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.