[ jaaao, design osvosv ]

Eeheyy. Kolla, för sörsta gången i mitt liv gör jag en egen design!
Ehehhe, nej men den är inte klar, ska byta ut bilden som är på
headern. Man ser ju ut som ett cp där, men har inga andra
bilder på datorn just nu typ. Bilden är ju typ tagen för ett
år sen, looovar. Hihi. Ne, men är ju inte ens svart hårig
längre, Brunt är det som gäller nu! Fast mellan det
svarta och bruna så var jag ju blond i ett halv år.
Lite awesome, jag vet. Fast ne. Snart ska jag
nog kolla på film, vet itne helt. Orkar inte
fixa mer på designen ikväll. Humöret
sjunker för snabbt. Som tur är så
har man världens bästa vänner
som får en glad. Ni är guld
värda bruudar. Bara så
ni vet<3. Nej, nu ska
jag logga ut ifrån
aallt och lägga
mig i soffan.
pussie.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.