[ it's gonna rain anyway ]

Ojdå, försov mig.... Men egentligen gör det inget.. Tänkte vara "sjuk" idag. Eller tills sista lektionen, prov då ju. Men ne, det fick jag inte. Haha :). Dock tycker jag att det är konstigt att jag försov mig.... Liksom, jag somnade ju tidigt jämfört med vad jag brukar. Jaja w/e nu. ;)
Nej nu ska jag upp och duscha, fixa mig liiite. Sen dra vidare. :)
Juste! Min mobilsladd är tillbaka, kan nu kopla mobilen till datorn igen, wooooh. :love:

Cha, jag är lite sne.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.