[ i'm a supergirl gonna rule the world ]

Let's take a ride in my rocket ship
Just tell me where you wanna go
We can have a party on a magic star
Or take a walk on the rainbow

We can fly away to wonderland
There's nothing there that we can't do
We can fly together hand in hand
Make all your dreams come true

I'm a supergirl
I'm gonna rule the world
With my supernatural power
Come and fly with me
To my galaxy
To my world of fantasy

osvosvososovosovsovosovsovosovosvosovosovsovos.
Haha, assämst. Men sitter ändå och lyssnar på den nonstop just nu. Man blir typ beroende, lovar. Och jag suger på att plugga, fattar inte ett piss, så jag gav upp. Känner asduktig, lovar.
Och nuuuuuuuuu. Ska jag fortsätta lyssna på min astuffa låt..... Som inte är så tuff, men ändå!
Men jag borde skriva min bildanalys..... Men jag fattar inte det, så kan ju inte...... JAJAJAAJAJAJ.

Cha, jag är asnormal, som vanligt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.