[ host host host ]

Blä, looovar. Jag hatar att hosta, det är nog något av det värsta som finns, speciellt att hosta framför andra. Hatar't. :( Haha. Fan vad mesig jag är ibland. Men ansywaysy osv osv osvosvosvo, hemma idag, inte för att jag försov mig, men jag är ju faktiskt sjuk, så jag ringd pappsen. Så nu ligger man i sängen helt död, skitkul, lovar. fast ne.
Och vi langar lite cp bilder, nej jag ä inte normal. :)


chaaaaa. nananana.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.