[ hemma + älskade lilla mamma ]

HEEEEMMMA, eller har varit det ett tag nu.. Men har pratat med Emma :love: . Och mina ben var döda när jag kom hem, valde heeeelt fel kläder idag, haha. Kul. Fast ne.

Och imorgon kommer min underbara mamma :love: har inte träffat henne sen jag var i Norge på höstlovet, ganska länge sen. :o
Haha. Nej men ska bli nice. :)

Aa, fryser ju asmycket, mååååste ligga under täcket ett litet tag, haha.
Sen blir det att fortsätta med min städning.
:)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.