[ hej rosa kläder ]

Hemma nu, har haft en ganska okej dag. Träffat mammsen ju, alltid kul. Jag träffar ju aldrig henne typ eftersom att hon bor i Norge. Och sen passade jag Tobias, inget konstigt med det. Eller jjo, han kastade spik på mig, askul. Fast ne.
Och nu när jag kom hem gick jag och duschade typ direkt, och PANG. Mitt humör sjönk som fan, liksom VARFÖR?! Jag har ju varit asglad idag? Eller... Och bajs&blö. Jaja. Life goes on.

Nej men nu ska jag snart se på Sex & the city eller vafan filmen heter. Den går iaf på tv. Och jag har inget annat för mig.
KUL. KUL SOM FAN. Sitta ensam en lördags kväll. ASKUL. Fast ne.
Jaja, och min cam la av igen efter första bilden. Så ni får inte se mina assöta rosa byxor.

Cpbarn, alltid.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.