[ håll min hand och säg att allt blir bra ]

JAG VILL HA EN GLASS SÅ STOR ATT DEN NÅR FRÅM MIG TILL DÄR DU BOOOR.
osvosvosovosvosovosvosovosvosov, Ge mig det Fronda, osvosvoosvosovsovos.

CHA. Jag är på asbra humör nu! Varför jag är det? INGEN JÄVLA ANDING, men AHIEFHIAEFBAIEFAHFHA, hej jag r glad, askul vaa?!
hullebullebulle osvosvosovos. Lovar, jag älskar att skriva osvosovsovosvo, ja ni fattar? :)):))))

Och senare kommer Madde, weiiiooo osvosovosvovosvosvov, asså, osv :love: haha.




cha jag har ett meningslöst liv :)

CORNELIA:@

ta bilder på din lägenhet!!!!:D want to seeeeeeeeeeeee

2010-12-12 | 21:10:15 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.