[ godmorgon + death race ]

Haha, vaknade nyss, peeerfekt. För nu börjar Death Race på &an, älskar den filmen. :)
Fast är fortfarande trött, bölebölebööö. Haha. Och tror nästan att jag kommer somna under filmen? Haha. Vem vet. :) Men oom jag gör det (vilken liten unge man känner sig som när man säger sånt.) så hörs vi imorgon. Och om jag lyckas vara astuff och stanna uppe så hörs vi kanske i ett sista inlägg sen. :)
så ciao sålänge.
Lovar, jag är universums fegaste människa, jag är rädd för tilloch med barnfilmer, typ Happy Feets, jag är till och med rädd för Barbie filmer, ni vet den Svansjön, den fågelsnubben skrämmer skiten ur mig. :(
Men ändå älskar jag Death Race, är jag konstig då? :o Haha.


Så jääävla snygg man är då. FAST NEEEE. haha. :(




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.