[ godmoorgon ]

"är du en kaka
äääär
du en kaaaka"
Deeet blir man väckt med, haha. Nej, men nu är jag vaken! Börjar skolan om två timmar, men drar dit om en timme, weiio. Ne.
Undra vad som händer ikväll, det vet man inte än!
Men imorgon drar jag till Menlösa (till min pappa). Och det betyder att jag INTE har internet. Okej? Så imorgon tror jag inte ens att jag gör ett inlägg, men man vet aldrig. Och på söndag kommer jag hem igen, så då kommer det nog. :)
Nej, nu måste jag leta efter sockar osv.

Haha, nej jag vet inte vad jag gör.
Och ni älskar XXXXXXXXXXXXXL tröjan som inte ens är min.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.