[ fotografisk bild ]

AA CHAAA. Nej men nu har man fotografisk bild, inte alls kul. Har absolut inget att göra så jag och Linnea gick till en datorsal. Woho. Bättre att fördriva sin tid här än att sova i mörkrummet, vilket jag typ gjorde innan, asskönt. Maddes jacka som kudde blev perfekt.
Och sen efter detta (som slutar efter tolv, tror jag) så är det rast i typ.... HUNDA MILJONER ÅÅÅÅÅRRRR. Sen idrott. Där man ska dansa äckeldans och simma. Fast jag tänker inte simma, haha. Kan fan inte det. :D Man känner ju sig ganska duktig då. Yeeeah.
Och jag är trött, RIKTIGT JÄVLA TRÖTT. Somnade tidigare igår än vad jag gjort på veckor, man blir ju ganska trött av det. Och sen blev man spammad av mammaJoss. Haha, ne men hon väcker alltid mig :) .

NEJ NEJENEJENEJENEJEJEN nu ska jag......... Vet inte. Askul ju! Lovar.


Assexiga bilder från mitt DS, astufft, lovar.

liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad, kolla om de va du :)

om inte kan du anmäla dig morgondagens lucka (17)

redan nu i samma inlägg

kram

2010-12-16 | 10:41:04 | http://liindblaads.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.