[ för vi gliiider ]

osvosvosvosovosv NANANANANANNAANANANANANAN. Jag vill sova, okej? Men jag kna inte, okej? Tog ju ÅÅÅÅR för mig att somna igår, och så vaknade jag nu för typ tjugo minuter sen, JIPPI. Fast ne. Då är det dax att ringa pappsen och titta pengar. Askul. JETE.
Jag har nog en bula i huvudet tror jag, det gör asont, vadfan gör jag när jag sover? Liksom jag är ju världen klantigaste, lovar. Men när jag sovar?!?!? KOM IGEN, inte ens jag kan vara så störd? Eller? Aja.

Nej nu ska jag ringa lilla pappsen och be han sätta in pengar åt mig. :)


Såhär kul har jag medans jag pratar med min pappa i telefon. HEHE.
Aa, jag använde högtalarna, EHEH.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.