[ en person som ägs utav en annan ]

WOHO, askul att skriva förhand. Verkligen. Har nästan skrivit ett helt A4 nu typ. Och det tar typ en minut att läsa upp det, så jag måste skriva fyra sidor till?! Skjut mig. Har asont i handen redan, orkar inte mer. Det suger ashårt, lovar. Blä blä blä.

Ne, orkar inte. Urk. Blä. Blö. Majs. Osv osv osvosvosvosvosvsvosov. Har inget mer att skriva. Jippi. Askul, verkligen. Lovar. Eller? aa. Absolut, time of my life. Och allt det där.

Majsbajs osv osv  svosvoosvsvoosvsvoosv AAAAAAAAAAAAAH. :(




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.