[ dreaming people ]

hejhoppgummisnopp, jag är vaken! OMGG..... Nej men erkänn astufft. JAG FÖRSÖÖVER MIG INTEEEEEEEEEE IDAAAG, GRATTIS STINA, DU ÄR NU AAAASTUFF, SOM VAAANLIGT.
Okej, jag är cptrött och begår snart självmord om jag inte hittar mitt halsbarnd. :) Eller, nej. Men ni fattar, jag är lite såhära ascp just nu. Är astrött, asglad, asdepprimerad (bara för att jag är vaken), osvosovosvosovosvoosvosovosvoso. MEN JAG LEVER PÅ.
Och så sitter jag och knarkar Dreaming People - Jay Smith :love: . Asnice. Lovar.
Och nu ska jag gå och leta upp kläder. Askul, jag vet. ELLLER, så går jag och lägger mig igen, men då kommer jag inte vakna på flera timmar.... Så det blir nog att leta kläder... Daaamn.
NEJ MEN HIHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI, sovosvosovosvosovs.

Cha, jag är assöt precis när jag vaknat. Eller, egentligen inte, men vi kan ju låtsas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.