[ don't shoot me santa ]

Aa. Tidsinställt inlägg, vet ine vad jag gör nu, kanske jag öppnar paket? Kanske jag sitter och äter? Kanske så..... Sover jag? Nej men ni fattar. Klockan är 18:00, vad fan gör man då? JAG VET INTE.

Asså...... Det är ju inte så att jag hatar julen, absolut inte. Tycker bara inte om att fira den här i Sverige. Måste alltid fira den med danskar osv. Jag haaatar ju inte dom, nej. Jag gillar bara inte det.
Där emot älskar jag att fira jul i Norge, hundra gånger bättre. Där är det aldrig några fejk leenden från folk.
OSV OSV OSV,OSVOSVOSOVSOV. Orkar inte förklara helt varför jag inte gillar att fira jul här, men ni fattar ju smått nu. RIGHT?!?!?!?!?!?!?

Och det känns inte ens som jul, vi har inte ens satt upp minsta lilla julpynt här. Haha. Underbart. Nej men ingen är ju här hemma längre, ooch vi firar hos Freja. Men aa. Får la hoppas på att julen blir lite vettig. Har inga höga förväntningar, men man kan ju hoppas.
Och jag hoppas att jag fick mina pengar........... HMM. Nej men det var allt jag ville ha i julklapp. Så gief. Aa, ni fattar.

NEJ NU SKA JAG INTE SKRIVA MER. Det är ju jul, sluta sitta vid datorn och gå och gör något vettige, även om det inte finns något vettigt att göra................. HHHMMMM. Aja.
Ha en trevlig kväll.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.