[ det är samma himmel ]

OHFUUUCCCCK. Nu har jag glömt föredraget som är imorgon, IGEN. Jippi, nu ska jag spendera hela min kväll till att skriva det, jag måste liksom, har inget annat val.... Jippi, verkligen, lovar, askalas. Verkligen.... JÄTTE.... Älskar det.... Eller gör jag det? Nej, inte direkt.

Så nu ska jag först komma på något att skriva om, sen skriva det....... FEM MINUTER.......... Hur fan ska jag klara det? :(
... Men jajajajajajaajajaj, får la göra det. :(




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.