[ darling, stand by me ]

Ååh, Death Race<3<3<33< :love: lovar, älskar den. Wooh. Nej men nananana.
Jag är typ .... Trött, men kan inte sova, skitkul, ELLER HUUUR?
Nej men nu ska jag se på Blind dating tror jag den heter? Ne jag vet inte, men ska se på den och sen hoppa i säng med John Blund, han börjar ropa lite smått på mig. Lovar, han älskar mig. :D
Hörs imorgon bitches. Och tänk inte ens tanken på att sno John ifrån mig. :) Okej?
Haha, ciao.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.