[ bara för att ]

ARHAGHAJGEOGNOENBENOBNEONE!!!!!!!!!!!!!11111111
Cajpaj dator. Blö. Asseg just nu allt tar typ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR lång tid. Asjobbigt. fml. Bajsmajs. Osv osv osvosovosvosovosv. Nej men det är inte alls kul, lovar.
Så nu ska jag se på film och sen sovaaa. Askalas, eller? Nej, inte direkt. Men vi kan ju låtsas det.
Mitt täcke är iskallt, det är inte heller okej. Man typ..... Fryser! Aa. Nej men nu ska jag dampa loss på min dator och försöka få igån en film.
ciao, aa.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.