[ back in pink ]

Är tillbaka! Fixar designen och allt skit. Och har raderat alla gamla inlägg,
så ny blir allt nytt, nytt, nytt! Ni kan nog säkert redan gissa hur
designen kommer se ut, eller? Rooosa! Såklart, hihi.
Men denna gången tänker jag inte lova att jag
kommer blogga dagligen, jag lovar alltid
det men håller aldrig det. Så nej,
denna gången lovar jag
inget! Nu ska jag
göra klart min
design!
puss.

Och ni får överleva utan bild just nu, ska fixa alla för bilder kommer upp!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.