[ asvarmt ute ]

Lovar, asvarmt, ska fan sola. Fast ne. Men dör fan. Snä är äckligt, det är kallt. :( Inte alls okej!
ne, men gjorde provet idag, weho. Lovar, IG. Men jag svarade iaf på nästan allt, tror jag. Men ändå. Blö, lovar, jag är sämst i världen på prov.  Ne men nananana.
Nu ska jag... skriva mitt föredrag! Woho. Askul, fast ne. Men måste göra det, sen ska jag göra en bild analys.... Och plugga på ett annat prov.
Lovar, så mycket som jag gjort denna veckan har jag inte gjort på hela teminen, då är man ju gnska dålig.

Aa, asså jag sitter ganska konstigt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.