[ asvarmt ute, lovar ]

AA PRECIS, SVETTAS FAN IHJÄL OCH TYP USCH VAD VARMT DET ÄR. Dör, lovar.
Fan vad seriös jag är, alltid lika seriös, asduktigt, lovar. Nej men det är kallt ute. Dööör. Verkligen. Och att stå ute och vänta med Joss på hennes buss gör ju inte saken bättre, NEEEEE. Inte okej, askallt. Lovar, vi kommer snart dö av såna köldskador. Eller heter det så? Jag chansar på det. (:

Och jag försov mig imorse.... SATT UPPE HELA NATTEN OCH SKREV MITT JÄVLA FÖREDRAG, så försov jag mig och fick inte läsa upp det............... FML. Seriöst, bajsmajs.
Och sen har inget intressant hänt idag. fick sluta en timme tidigare, efter att man hade suttit på en bänk i en timme så kommer läraren "Nu får ni sluta". VI SATT OCH GLODDE I EN TIMME, TACK. VERKLIGEN.

Och Joss&Madde tvingar mig att lägga mig tidigt idag............ Yeaah............ Får inte försova mig imorgon.......... Jag kommer aldrig somna itid. (: ASKALAS.

Nu ska jag försöka på liv i mina fötter, ena foten sover och den andra är ISKALL. KUL, VERKLIGEN.

Lite små gammal bild, men EHEHEHEHEHEHEH.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.