[ askalas ]

TJILLIVIPPEN!!! Eller vad han Nils Karlsson Pysling säger... Om han ens heter så.... Vem vet... Inte jag iaf! :)
Asså, lovar. Det är askallt ute, men dör lite smått av att stå ute och frysa ihjäl! Och det är då man älskar sitt varma mysiga Hello Kitty täcke! Wooh.
Ne, men CHAAAA. osvosovosovosvosovosvo. Jag kan nog inte vara seriös.... Haha. Galet! :)
nej, nu ska jag.... Plugga tro jag..... Woho...... :( INTE ALLS KUL, men måste göras, jippie.................................. svosovosvosovosvosovso.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.