[ amputerat bort fötterna ]

Stavas det så? 'amputerat'? Jajajajajajajaja. KÄNNS SOM DET IAF. Känner inte mina fötter längre, kuuuul. Ändå gick jag bara från stan och hem, det är ju inte direkt långt..... Skit kul, yeaah, fast ne.

Men hade kul på Roddys iaf. Spelade kort med Hanna, Chrisse&Madde. :) Lite smått efterblivet bara, men lätt värt det. Och min hosta är inte alls lika hemsk längre,, wooh! Fast det betyder skola imorgon.. Kul.... Fast ne.

Asså jag lovar, jag säger/ skriver 'fast ne.' FÖÖÖR mycket. Kul. FAST NE. hihihi :D fan vad dålig jag är ibland. Haha.
Nej nuu ska jag försöka få liv i mina fötter. Låter ju kul... FAST NE...... :D

JAJAJJAJAJAAJ, anyway, ciao. :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.