[ älsklings Emma ]

Oh yeah. Är hos Emma nu, varit hemma hos min pappa hela dagen, klart som fan att han inte hade internet då. haha. Nej men får det imorgon, haha. Och Emma är bäst i världen, tycker att alla sla veta det. Yeah. Och hennes tangentbord är cp, lovar. Skriver fel heeela tiden, haha. Och hon duschar nu, ohohohohohoho. Smygtitta lite kanske. ;) Nej nu var jag lite cp bara. :)

Och nu är det inte alls länge kvar tills jul, ojojoj. Inte heelt opkej. Men ändå.

Vi är assnygga, alltid. Yeaah!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.