[ all i want for christmas is you ]

Aa men klart. Nej jag vill ha mina pengar. Och julen är så fruktansvärt (stavingsnisse, stick.) överskattad.
Alla på facebook : GOOOD JUUUUUL <33<3<<3<3<3<3<
osv osv osvosovosoovovov. sluta. Blööö- Vilken glädje mördare jag är. woho.
Nej nu kan min pappa, nu tänker han väl säga till att jag ska följa med till Freja. woho.
Hörs kanske bara kanske senare.

Och för att vara lite trevlig.
God Jul :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.