[ äckelsnö ]

Seriöst, jag tror att jag hatar snö, lovar! Blivit mulad... Haha. :( Stackars mig, fast ne.
Och nu har man rast, ganska länge. som vanligt... Haha. Och provet gick ju heelt åt helvete. :) Kul att Madde sitter och letar efter ett numer till en hora, hahaha. :D

Nej nu ska jag spela lite på facebook och leka tönt. :)
Och efter skolan ska jag bomba med tuuuusen bilder! Fast ne, men langa massa bilder från mobilen. hihih. Bara för att jag itne har något liv. :D

Oj vad fin bild. :) Haha.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.