[ a mouth full of words ]

Jag borde sova, yes I should. Men jag kan inte, nej det kan jag inte. osv osv osv. Nej men är på bättre humör, har varit det sen jag pratade med Emma :love: . Fan vad jag saknar henne, seriöst. Typ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄR MYCKET, fast ne. Det är mer. Nej men jag borde sova även om jag inte kan det, men jag vill inte! :) Fast jo.
Nej nu ska ajg sova, okej? JA, fast ne. JOOOO. osvosovsovosvosovosvv.
Och camen är broken fortfarande, SKIT KUL. Nej. fml. GODNATT. osvosvosvosv
"Then you are a criminal
And you should be killed
By an army of little girls
The law won't arrest you
The world won't detest you
You never did anything
Any man wouldn't do
"






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.