[ A Description or Picture of someone who makes you happy. ]


Emma :love: .
Underbara, fantastiska, wunderbara & bästade Emma. :love:
vi kör på bild och liiiiiite beskrivning typ.
Emma är min bästaste bästa vän. Hon är bra hon. Och lite smått efterbliven, men jag älskar henne ändå. Hon är alltid den som får veta saker först, bara för att liksom. Även om hon bor långt åt helvete här ifrån. Det är snopp att hon gör det. Inte alls okej, inte okej alls! Har inte träffat henne på hur länge som helst nu, saknar henne. Tur att det är lov snart, ohohohohohohohooh. Emma, Emma liten. Osvosovosvosovosv, aa precis.
Nu orkar jag inte skriva mer, även om jag hade kunnat skriva hur mycket som helst om Emma, men ändå.
Fick sms nu, så nu ska jag läsa det.
Btw, Emma luktar fisk. :) :love:

Emma

Älskar dig med <33

Hur tusan kan jag lukta fisk Oo.

Jag äter i fisk ens och jag är verkligen inte i närheten av dem ><..

Dumma Stiiina..

Men jag älskar dig ändå ;D <3

2010-12-19 | 20:29:43 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.